Splak.net

Home of .:Splak|
It is currently Mon Jun 18, 2018 2:30 pm

All times are UTC - 6 hours [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 
Author Message
 Post subject: Check it out Borderlands
PostPosted: Thu Apr 01, 2010 6:33 pm 
Seriously this game is really great and im not saying that because i have the game it really is a very nice game and MP is very good. Replay value is awesome and since the game came out in Oct their have been 3 DLC (that is the only downer is that the DLC costs $10 each) and each DLC have tons to do in them

AND Best yet steam weekend sale

Borderlands

http://store.steampowered.com/app/8980/

$25.00

but the DLC are still $10 each but shit thats $55 bucks for the game and the 3 DLC's

so really think about this do some lookin on Borderlands forums watch some videos its a fantastic game honestly


Top
  
Reply with quote  
PostPosted: Thu Apr 01, 2010 6:36 pm 
Offline
Splakking Spree
User avatar

Joined: Tue Nov 20, 2007 5:49 pm
Posts: 1675
Location: Kingsville, Tx
Just so yall know, if you download the DLC you cant play with people who havent downloaded it. They have to have the DLC content downloaded as well.

I have the game but have yet to play online with anyone seeing as the only people I know who have it have the DLC content.

I have a level 36 soldier though.

_________________
.:Splak|StoRk


ColeLT1 - Wyatt talked like that before it was cool


Top
 Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Thu Apr 01, 2010 8:48 pm 
i have all 3 so yeah we cant play together :( and theirs no way im uninstalling them because if you do you lose the weapons and gear you got from the DLC and i got some leet shit from the secret armory of general knoxx if ANYTHING that is the best DLC and yeah soldier is the way to go im 61 support soldier maxed out on support and medic


Top
  
Reply with quote  
PostPosted: Sat Apr 03, 2010 2:38 pm 
Offline
OMFG STEAM ROXORS TEH BIG ONE111
User avatar

Joined: Thu Feb 21, 2008 5:02 pm
Posts: 831
Location: Oklahoma
Bought it! thnx ghost :)

_________________
Awesome X wrote:
I always thought ghost was still cool...he was the one that gave me his info so we could fuck


Quote:
goldlessbassist
why did the 80s have to end? ...

lee9340
they ran out of quality drugs


Top
 Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sun Apr 04, 2010 5:07 pm 
Offline
OMFG STEAM ROXORS TEH BIG ONE111
User avatar

Joined: Fri Oct 10, 2008 11:19 pm
Posts: 1015
Haha I had this game awhile ago from a torrent. I got the first trainer I could find and I was sooooo l33t in it. I was the sniper it was a pretty legit game, I might get it if I didn't miss the sale.


Top
 Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Sep 20, 2010 6:04 pm 
Offline
Splakking Spree
User avatar

Joined: Tue Nov 20, 2007 5:49 pm
Posts: 1675
Location: Kingsville, Tx
New DLC content being released in a week. :D

_________________
.:Splak|StoRk


ColeLT1 - Wyatt talked like that before it was cool


Top
 Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Sep 20, 2010 11:08 pm 
Offline
Chuck Norris' Beard
User avatar

Joined: Wed Sep 26, 2007 8:42 pm
Posts: 3938
Location: VA
Bought it but got bored of it :(

_________________
.:Splak|Cornholio / Administrator

Image

"He just kept talking in one long incredibly unbroken sentence moving from topic to topic so that no one had a chance to interrupt, it was really quite hypnotic..."

After I'm gone your Earth will be free to live out its miserable span of existence as one of my satellites, and that's how it's going to be...

_██_
(ಠ_ృ)


Top
 Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Tue Sep 21, 2010 7:52 am 
Offline
Splakking Spree
User avatar

Joined: Tue Nov 20, 2007 5:49 pm
Posts: 1675
Location: Kingsville, Tx
I did too, thats why Im looking forward to the new DLC

_________________
.:Splak|StoRk


ColeLT1 - Wyatt talked like that before it was cool


Top
 Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Sun Sep 26, 2010 11:55 pm 
Offline
OMFG STEAM ROXORS TEH BIG ONE111
User avatar

Joined: Thu Feb 21, 2008 5:02 pm
Posts: 831
Location: Oklahoma
Stonedar420 wrote:
New DLC content being released in a week. :D


Yay! I still play it I'm not bored yet. I hate playing with people who just want to flip the cars over tho.
Btw Stork I still haven't seen ur ass in TS :(

_________________
Awesome X wrote:
I always thought ghost was still cool...he was the one that gave me his info so we could fuck


Quote:
goldlessbassist
why did the 80s have to end? ...

lee9340
they ran out of quality drugs


Top
 Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Tue Sep 28, 2010 5:28 pm 
Offline
Splakking Spree
User avatar

Joined: Tue Nov 20, 2007 5:49 pm
Posts: 1675
Location: Kingsville, Tx
I'm in there for about an hour every night when I get off work. Usually fall asleep sitting at my pc.

_________________
.:Splak|StoRk


ColeLT1 - Wyatt talked like that before it was cool


Top
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 

All times are UTC - 6 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group